Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

keşke senden olsaydı

104,959 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

11 Kommentare

Profilbild von beroli
berolivor 1 Jahr

ben saniyesinde 15 alıntı yiyem voleybol cephesinden geliyorum yalnız basketçiler unutmayın ki bana hiçbişi olmaz

Profilbild von Carsten🇩🇰
Carsten🇩🇰vor 1 Jahr

Hainseverler derneği başkanı beroli 👏

Profilbild von beroli
berolivor 1 Jahr

ondan en çok seni seviyorum desem kaç gönül dostu beğenir😁😁😁😁😁😁😁😁😁

Profilbild von Eren 🇹🇷🏆🏆
Eren 🇹🇷🏆🏆vor 1 Jahr

Her finalinde sıçmasaydı onunda bolca kupası olurdu bi de utanmadan şampiyon olmak için barçaya gidiyorum dedi

Profilbild von Ata
Atavor 1 Jahr

Kupalar kazanmak için ayrıldı 😆

Profilbild von Solar Heavy
Solar Heavyvor 1 Jahr

Listen to Memories on Youtube

Profilbild von Night King | 🤺
Night King | 🤺vor 1 Jahr

EL kazanmak için Barcelona ya gittiğini söylemişti…

Profilbild von memo
memovor 1 Jahr

Vesely gittiği için kırgın olmayı anlarım ama nefret etmeye gerek yok be beyler bizim yönetim de vesely’yi tutmak istemiyordu zaten. Karşılıklı yollar ayrıldı gibi bi durum oldu

Profilbild von moloz
molozvor 1 Jahr

🖕🏻🖕🏻

Profilbild von yiğit
yiğitvor 1 Jahr

tarih yazıyosun dr.

Profilbild von beroli
berolivor 1 Jahr

yiğidommmm beni burada da sevmediler

Ähnliche Videos