Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
keşke senden olsaydı
104,959 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
11 Kommentare

berolivor 1 Jahr
ben saniyesinde 15 alıntı yiyem voleybol cephesinden geliyorum yalnız basketçiler unutmayın ki bana hiçbişi olmaz

Carsten🇩🇰vor 1 Jahr
Hainseverler derneği başkanı beroli 👏

berolivor 1 Jahr
ondan en çok seni seviyorum desem kaç gönül dostu beğenir😁😁😁😁😁😁😁😁😁

Eren 🇹🇷🏆🏆vor 1 Jahr
Her finalinde sıçmasaydı onunda bolca kupası olurdu bi de utanmadan şampiyon olmak için barçaya gidiyorum dedi

Atavor 1 Jahr
Kupalar kazanmak için ayrıldı 😆

Solar Heavyvor 1 Jahr
Listen to Memories on Youtube

Night King | 🤺vor 1 Jahr
EL kazanmak için Barcelona ya gittiğini söylemişti…

memovor 1 Jahr
Vesely gittiği için kırgın olmayı anlarım ama nefret etmeye gerek yok be beyler bizim yönetim de vesely’yi tutmak istemiyordu zaten. Karşılıklı yollar ayrıldı gibi bi durum oldu

molozvor 1 Jahr
🖕🏻🖕🏻

yiğitvor 1 Jahr
tarih yazıyosun dr.

berolivor 1 Jahr
yiğidommmm beni burada da sevmediler
