Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

keta dh makeup.. Kena Tarik pulak.. 😅

115,162 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

9 Yorum

محمد انوار ريظوان profil fotoğrafı
محمد انوار ريظوان1 yıl önce

Ermmmm

Wild Orchid profil fotoğrafı
Wild Orchid1 yıl önce

Tak skrg ni, walau owner tak bayar sekalipun, the vechile was parked in a locked gated compound. Sejenis perangai 8481 yg ceroboh rumah org sbb nak juga tarik keta orang. Dasar samseng.

KamenRiderKumbang profil fotoğrafı
KamenRiderKumbang1 yıl önce

sanggup aku pakai proton je bayar dekat 13++ tanpa culas daripada pakai H nih sebab imej H dah dirosakkan oleh golongan B40 acah2 nak tunjuk mewah

Pujal/ڤوجال profil fotoğrafı
Pujal/ڤوجال1 yıl önce

Accord dah lebih 10 tahun pun takleh nak bayar. Ni mesti loan credit ni interest tinggi ribaaa harommm

Oh Pejal profil fotoğrafı
Oh Pejal1 yıl önce

Duit mekap ade pulak.

NotMyFault profil fotoğrafı
NotMyFault1 yıl önce

Suanphak stiker mmg bangang. lagi satu yg buh Biadap sticker. bodoh punye melayu

alex benjamin profil fotoğrafı
alex benjamin1 yıl önce

Semua duk tanya ada surat la takleh dalam pagar la itu la ini la tapi si miskin tak bayar hutang sorang pun tak kesah

Eddy Ashabul Maranggi profil fotoğrafı
Eddy Ashabul Maranggi1 yıl önce

Dalam gate tu boss. Boleh tarik ke?

JiPi profil fotoğrafı
JiPi1 yıl önce

Ade surat tak towing ni

Benzer Videolar