Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
kingim geldi
95,894 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
11 Kommentare

kralım benim şampiyonluğumuzuda tebrik ediyor dost canlısı

Çok seviyorum bu adamı aq fenerbahçenin amina koyayım şu adam gün yüzü görmedi ya

Garibandir, bizdendir❤️

olum şöyle garip gureba papileri takımından bağımsız çok seviyom amk ya adamların 2-3 eğlencesi var onlarla mutlu oluyolar

Bu kingi bizim tarafa alalım üzülüyorum, en azından bir şampiyonluk görse yüzü güler

🐱 "Doge? PEPE? Pfft. It’s time for the real king: Lioncat!" 🦁 Follow us to join the next big thing in memecoins! 🚀

Ulan tek sevdiğim fenerli keşke gs ye geçirseler de yüzü gülse

en çok bu adam için üzülmüyorsam allah belamı versin

king feci centilmen

Adamın hası ya abim benim

En sevdiğim fenerli bu adam aq çok masum bize karşı hiçbir saygısızlığı yok kendi halinde takımını destekliyor zengin olsam maça götürürdüm bu kralı
