Loading video...
Video Failed to Load
Klasse Mads🗣️👏 #SPANAC
10 Comments

chris van nijnatten1 year ago
Dit is zo hartverscheurend mooi, leve Mads, leve Sparta.

Lian Hermus1 year ago
Hij deed het geweldig en super duidelijk, ook in Breda heeft Mads fans! 💛🖤

Jolan Van Dijk1 year ago
@eredivisie 💛🖤 Geweldig, dit zou nog veel vaker mogen!! Mijn zoon geniet er ook enorm van!! #GehandicaptKind #ZieOns

H. van Heeren1 year ago
Hulde aan Sparta..

thijs?!1 year ago
❤️

Lucius1 year ago
LEKKER MADSIE!!! Spreekt geweldig die gozer.

Cindy B.1 year ago
Mads deed het geweldig! 👏🏻👏🏻

R v M1 year ago
Heel duidelijk....klasse

ben1 year ago
Respect 👍🏻

YellowBlack1 year ago
Echt geweldig dit !! ❤️❤️

