Loading video...
Video Failed to Load
Klavye tuşları insan olsaydı 😂
155,529 views • 1 year ago •via X (Twitter)
10 Comments

Webtekno1 year ago
Via: IG/frenzy_mania

Ali Yıldırım1 year ago
Bu ne biçim post ya kapatın şu hesabı artık gidin

#Okanburukistifa1 year ago
Kapatın su sayfayı amk ya

Me Ligt1 year ago
🤣 Print Screen

KarbonatErol1 year ago
Önce unf. Şimdi block. bb

Sedat A.1 year ago
F5 nerde abi? 😅

Arif1 year ago
🤌🏻

Ağustos Böcüğü1 year ago
😂 😂 😂 😂

maxtkm1 year ago
🤣

nonlosso1 year ago
Sırf böyle hak geçmesin diye 2 senedir arada tüm tuşlara basıyorum
Related Videos
2:09
Sensitive content
Östrojen hormonu bi insan için olsaydı direkt Nükhet Duru olurdu ya
Dayakçı
468,864 views • 1 year ago
0:31
Sensitive content
Ölümün az utanması olsaydı seni bizden almazdı. Mekanın cennet olsun güzel insan #SırrıSüreyyaÖnder
BaRaN
24,267 views • 1 year ago
0:36
Sensitive content
Senin bir gram şerefin olsaydı bırak onurlu kürtlere nasihat vermeyi insan içine bile çıkmazdın.!
Seda inanoglu
37,900 views • 5 months ago
