Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Knicks 15-10. Thoughts.

159,712 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

7 Yorum

Bryan profil fotoğrafı
Bryan1 yıl önce

Trae owns NY unfortunately for you

NW profil fotoğrafı
NW1 yıl önce

Hawks have the best record since Thanksgiving, not sure I’d call them bad. Also, Giannis vs Trae in Vegas ain’t all that bad.

Hawks Appreciator profil fotoğrafı
Hawks Appreciator1 yıl önce

One of these “bad teams”, “the fucking Atlanta Hawks” are 2-0 against the Knicks and have 1 less win. Maybe this NY team just isn’t that good

Southern Charm Sports profil fotoğrafı
Southern Charm Sports1 yıl önce

"Its HIM AGAIN" - rob perez

jalford profil fotoğrafı
jalford1 yıl önce

Followed u for a while and your tweets are always funny. Never heard u speak until tonight and glad you’re a passionate fan! These Hawks are different. Attitude and defense to match Trae’s facilitation. Dangerous combo!

Mitt profil fotoğrafı
Mitt1 yıl önce

Trae is a super villain

hateandgasoline profil fotoğrafı
hateandgasoline1 yıl önce

can’t call the hawks a “bad team” anymore imo. they’ve been on the up n up and came into ur “garden” with a hose tonight buddy