正在加载视频...
视频加载失败
Konfor manyaklığı
10 条评论

Evlenirken eşimle anlaşıp, düğün yapmadık. Belediyede sade bir nikahtan sonra bol bol gezdik. Düğün masrafıyla Türkiye 'nin bir çok yerinde öyle güzel vakit geçirdik ki anlatamam. İnsanların kınamalarına, ağza alınmayacak dedikodularına güldük geçtik. Herkese tavsiye ederim.

Hiç bişey istemeyip yeterki faize bulaşmayın diyen kızda ailesinede enayi gibi davranıp iyi niyeti sömüren damat ve damat tarafına ne demeli peki Iyi niyeti ve güler yüzü gören herkesmi nankör olur Şimdi kız ve ailesi zorlaması lazım değerli olması için demekki bumu sonuç

Toplumun kanayan yarası maalesef, Allah kurtarsın.

Sizce bunun sebebi kimler kadınlarmı yoksa erkeklermi kadın lar çok aç gözlü herşyi isterler gerisini düşünmezler erkeklerde eşimi üzmeyeyim diye buna katlanıyorlar

Aldıran da gram akil yok. Alanda zaten akıl yok. İşini görecek kadar olanı alırsın gerekirse almazsın. Sonra borcu nasıl öduyecez diye kara kara düşünürler. İlerleyen süreçte daha iyisi alinir.

Uyardık dinleyen olmadı

Bilinçli insanlar bu oyunlara gelmez bana göre

Tatlı tatlı yenenin acı os… vardır. Desinleri seven milletiz

Arkadaşlar macera aramaya gerek yok. Evlenmeyin

COk GÜZEL YORUM ve MAALESEF DOĞRU
