Loading video...
Video Failed to Load
Konum: Tışrin Barajı..!
67,903 views • 1 year ago •via X (Twitter)
10 Comments

Başına bomba yağmıyor ama ergen! İnsan az utanır. Fransa’da, düğün salonunda, konforlu, güvenli ama Tirşîn, öyle mi? Bunu takip edenlere acımak lazım.

Tişrin barajı ın direnişinde Soytarıların işi yok . gercekten sen iyice hattını aştın

Senin kadar ahmak biri daha varmı acaba

Yalanını sikim . Ölüm korkusu nerde varda eminiz mi sen binlerce km ötedesindir. Siktimin dümenci sıçanı ..

Tisrin barajı direnişin adıdır senin gibi gereksizlerin Like alanı değildir . Ahmak herif değerleri lackalastirma edepsiz

Sen daha ölmedin mi vatansız piç

Çok salakça !

Gelmiş geçmiş en büyük soytarı, suç onda değil pariste ona işveren sahip çıkan parti çalışanlarında tam bir çakal

Bêedeb ma tu şerm nakî qeşmeriyê li ser xwîn û xwêdana xelkê dikî?

Terbiyrsiz ordaki insanlar kendi namuslarini topraklarini korumak îçîn katlediliyorlar sen fransada halay cek diye degil qaşmêr
