Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Kostic… kusursuz oynuyor kusursuz.
Комментарии: 4

Memo1 год назад
Bence kostic her zaman iyidi sadece biz yanlış kullanıyoruz

maxiiii1 год назад
Osayi çok kötÿ

yavuz1 год назад
Ortaları yoruyor, ama daha iyi olur 👌

Blue1 год назад
Osayi kötü bu seferde kırmızı görecek diye korkuyorum
