Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

Kötülük problemi üzerine Enis Doko

32,784 views • 1 year ago •via X (Twitter)

11 Comments

Batmanlı 72's profile picture
Batmanlı 721 year ago

@enis_doko Harika özetlemiş

V's profile picture
V1 year ago

@enis_doko Cevap gibi cevap.

Taner Kaya's profile picture
Taner Kaya1 year ago

@enis_doko Şimdi ortada birkaç tezat var onu atlamış beyefendi. İlki bebek aşıdan sonra kendi dediği gibi kısa süre sorun yaşayacak ama Tanrıya inanmayan biri sonsuz cehenneme gidecek yani Tanrı bana kötülük yapacak veya buna izin verecek ben ona inanmayınca yine beni suçlayıp sonsuz azaba+

ENES #FatihTerim's profile picture
ENES #FatihTerim1 year ago

@enis_doko Enis Doko şüpheci teizmi beğenmiyor

Solar Heavy's profile picture
Solar Heavy1 year ago

- Retrograde

Erkan ün's profile picture
Erkan ün1 year ago

@enis_doko Aslında bunu anlatan en iyi diyakektik yaklaşım lysis diyaloğu. Burada dostluk üzerine derler evet ama sonucunda dostluk yapanların dostluğun ne olduğunu bilmediğini anlatır. Biraz basitçe anlatır Lakin başka diyaloglarda ise burada olduğu gibi hekimlik üzerinden anlatır

Ali Osman ⩜🦋🌈's profile picture
Ali Osman ⩜🦋🌈1 year ago

@enis_doko Ben 20 yasindayim ömrüm cehennem gibi geçti. Tanrı benden nefret mi ediyor? Doğru düzgün ne çocukluğu ne ergenliği yaşadım ben. Hatta ergenliği yaşamadım bile. Soruyorum tekrar tanrı benden nefret mi ediyor? Eğer bu onun bana sevgisiyse ben de başkasına mi sevgimi gostereyim ayni

Şara's profile picture
Şara1 year ago

@enis_doko Bebeklik aşılarının zehir olduğunu kavrayamayacak bir adam aydın rolünde halka, kavramlar üzerinden hakikatı anlatmaya çalışıyor. Ülke mi sıkıntı dönem mi sıkıntı anlamadım ama bu insanlarla yaşamak çok zor

H.Fatih Dinçaslan's profile picture
H.Fatih Dinçaslan1 year ago

@enis_doko Enis bey büyük resim argümanı savunuyor ama sebepsiz kötülükler var kimsenin görmediği ve hiçbir şeye katkı sağlamayan bir çok kötülük var.

rorschach's profile picture
rorschach1 year ago

@enis_doko her şeyin nedeni olan ezeli ve edebi bir varlığın gerekçesinin olabileceğini nerden çıkarıyorsunuz?

Can Faber's profile picture
Can Faber1 year ago

@enis_doko Ne saçma bir açıklama. Bebeğe aşı yapıyoruz çünkü gücümüz onu aşı yaparak korumaya çalışmaya yetiyor. Sonsuz güç sahibi olsak aşı yapmadan da korurduk onu ve aşıya gerek kalmazdı. Kıt güç sebebiyle acı verilmek zorunda kalınıyor yani. Allah için bu geçerli olabilir mi?

Related Videos