Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
La nostra força.
28,254 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
9 Kommentare

Krosnoludekvor 1 Jahr
We’re back. Fan club from Poland is here!

RCD Espanyol de Barcelonavor 1 Jahr
Welcome back 🤍💙

Rock Paper Sizzlevor 1 Jahr
🇺🇸 One Nation, under Trump, Stronger THAN EVER. Are you Trump Tough? 💪Tough T's Here:

ramónvor 1 Jahr
La que no tiene. nuestros dirigentes El RCD ESPANYOL es de la afición!!!

CHENPERROvor 1 Jahr
No ens arribeu ni a la sola de la sabata.

Camilo Séstimovor 1 Jahr
I teniu sort de que som gilipolles...

Indignaitorvor 1 Jahr
Imaginad con inversión deportiva, en vez de destrozarnos

Santivor 1 Jahr
Vender el club, sinvergüenzas, no nos merecéis, nos tenéis secuestrados

ivangarciavor 1 Jahr
L’afició la força, vosaltres el que ens arrossega cap a segona! Chen Go Home 🐷

