Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

La version québécoise de "The Office". L'assemblée Nationale.

81,090 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

Jean J.S. 🇨🇦 🇺🇸 🇫🇷 profil fotoğrafı
Jean J.S. 🇨🇦 🇺🇸 🇫🇷2 yıl önce

Je croyais que c'était plutôt la version réelle de la Maison Bleue !

Pat Laliberté - La Tribune du peuple profil fotoğrafı
Pat Laliberté - La Tribune du peuple2 yıl önce

Excellent

Jean Tout Court aka Bot Maya profil fotoğrafı
Jean Tout Court aka Bot Maya2 yıl önce

🤣🤣🤣

Manon profil fotoğrafı
Manon2 yıl önce

Ça l’air tellement planifié cette petite rencontre. Devant les caméras, y’a rien qui n’a été du hasard!

William Lepage profil fotoğrafı
William Lepage2 yıl önce

Il manque juste Fitz😅

Mathieu Fauchon profil fotoğrafı
Mathieu Fauchon2 yıl önce

Et la version québécoise de Curb Your Enthusiasm

Elli-Mac ☮️🆓️🗽☢️🌿 profil fotoğrafı
Elli-Mac ☮️🆓️🗽☢️🌿2 yıl önce

C'est parfait 👌👌😆. Seule différence : aucun des personnages n'est attachant! 😂

Matthieu Paquet profil fotoğrafı
Matthieu Paquet2 yıl önce

🏆🏆

Charley Bergy🍎 profil fotoğrafı
Charley Bergy🍎2 yıl önce

La version québécoise s'appelle La Job!

Olie profil fotoğrafı
Olie2 yıl önce

Même pensée en voyant le clip de GG hier lol

Benzer Videolar