正在加载视频...
视频加载失败
Lepas seminggu bercuti kat UK.
225,333 次观看 • 2 年前 •via X (Twitter)
9 条评论

♥DAISUKI♥ XD 🏴💪🏼2 年前
Hshshs cilake ni geng2 arief young aa ni speaking ada accent

FÈRD 🇲🇾🇵🇸2 年前
Tapi dia cakap bunyi tak try hard sangat macam Arief.

Yee Qu Wan2 年前
kompom dlm group wassep, dia ni paling kuat goreng tapi habuk pn tarak 😅😅

Just K2 年前
Baru lepas tengok Peaky Blinders tu.. sempoii

ameeynkeychick2 年前
Nasib baik dia tk buat content..bukak baju..tgok tgok tganu pun dia support hahah…

Saiful Akmal2 年前
Teringat dkt iklan arwah Adibah Noor jadi drebar teksi

Jack2 年前
Babik hahahahha😭😭😂😂😂

Cuti-Cuti Healing2 年前
Aper

Soon may the Wellerman come2 年前
Parody ke ni kakakaka
相关视频
4:49
Sensitive content
Perangai org skg, buat live kat kubur orang lepas tu dpt gift, & ada pula duk usap² batu nisan lepas tu lap kat muka…lama² tercabut batu nisan tu kena pegang² ….
Prince Yoshiro
48,933 次观看 • 1 年前
