Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Les commentaires OLPLAY, ça vient du cœur ❤️💙 #ASMOL

100,031 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

CavéGone profil fotoğrafı
CavéGone2 yıl önce

Le sourire de Reveilliere ❤️💙

Drako profil fotoğrafı
Drako2 yıl önce

Ahahah @GaelBerger mais t'es GENIAL là-dessus !

Kenny Tacles profil fotoğrafı
Kenny Tacles2 yıl önce

Oh mais c’est Réveillere. Alors ça si je suis pas heureux en voyant ça.

Anthony profil fotoğrafı
Anthony2 yıl önce

🫶🫶🫶

Furaxdu91 profil fotoğrafı
Furaxdu912 yıl önce

bravo aux joueurs, coaches et tout le personnel de l'OL pour cette victoire, ca fait du bien au moral, un peu comme un cadeau au pied du sapin.

Dembele le lyonnais profil fotoğrafı
Dembele le lyonnais2 yıl önce

Incroyable la réaction 👏🏾👏🏾👏🏾

Chatelus Sébastien profil fotoğrafı
Chatelus Sébastien2 yıl önce

"ça compterait au moins un demi but tellement c'est beau" :-)

Alex Pourch' profil fotoğrafı
Alex Pourch'2 yıl önce

Gaël speaker du stade, je dis OUI 🤩

PiCsOuU profil fotoğrafı
PiCsOuU2 yıl önce

💪💪💪

. profil fotoğrafı
.2 yıl önce

Tu es un crack @GaelBerger

Benzer Videolar