正在加载视频...
视频加载失败
Les conseqüències de l’utilització del Gas Pebre per part de Mossos…
154,703 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)
10 条评论

Ho sento molt, haver de dir això, per la part que a vostè li toca. Però avui els mossos (si, amb minúscules), han signat la seva irreversible desaparició, ja poden tornar a la GC🇪🇦. Indignitat, covardia, ridícul i a les ordres d'una prevaricació gegantina.

La consequencia de voler anar o entrar on no esp ot i hi ha una barrera policial.

@JosepMaCalaFont Contra excursionistes, quina vergonya.

IGNASI ELENA DIMISSIO 🔥🔥🔥🔥🔥

Però que és això??? Merda mossos, amb gent pacífica si que sou valents!!!

@adic_IRTA Ulleres de laboratori i mascareta a la següent. Són uns torturadors del règim #DimissioJoanIgnasiElena

@mossos amb els delinqüents carta blanca, amb els catalans bastó. Molt bé 👍🏻👌🏻 No us mereixeu el sou ni el càrrec

Siguin de qui siguin les ordres, gasejar persones pacífiques, és de criminals.

Sr Helena i mossos foteu fàstic criminals. Sou uns delinqüents. Algú hauria de dimitir. I a més no el heu trobat inútils i antidemocratis "felicitats "ERC, per la complicitat. SOU REPUGNANTS!!

Es lo que pasa cuando envías ancianos para hacer una barricada
