Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
📌 Les polèmiques del Clàssic, al detall
14,213 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 11

Te collons que el personatge que fa d'àrbitre al vostre programa, digui que son mans de De Jong i no de Tchouameni. Teniu un personatge a l'estudi.

the chill breakdown on this is relaxing

Ahir a Montjuïc ens van intentar atracar. Escoltar el que diu aquest senyor que Hernandez Hernandez va fer un bon arbitratge és increïble. Fes-t'ho mirar noi. #nirobando

Joan Fabregas no en té ni idea. Ni el coneixement tècnic!!! Diu q el gol de Fermín, no hi ha 2 jugades xq Valverde no té la possessió plena. Però sí q la té Cubarsí en el 1er gol del RM. Increïble !!! El penal per mans del Madrid ja és demencial. No entenc q porteu tal personatge

Quina vergonya porta al tot costa a Joan Fabrega El colegiado es mes blanc que Bernabéu vergonya

Aquest arbitre que teniu no cal que torni mai més

Ahir, Estrada Fernández va dir tot el contrari🙃

Aquest analista està fent números X q el contractin al chiringuito...I d'aquesta q diu l'analista?

Joan ves buscant feina a Madrid

@totcosta Joan Fàbregas que dolent.

Us esteu lluint,mare de déu!!..qui és aquest pamplines que teniu d'àrbitre?..preneu a l'audiència per imbecils.



