Loading video...
Video Failed to Load
⭐️ L’estel ‘Origen’ comença a il·luminar-se de manera progressiva a la plaça de Sant Jaume a les 18.30h
20,284 views • 1 year ago •via X (Twitter)
10 Comments

Quin horror, quin mareig.

Compte! No sigui que algú es pugui pensar que l'estel té a veure quelcom amb l'estel de Nadal. Que quedi clar que és una llum en forma d'estel integrador.😏

Progressiva? O inclusiva? Quins jocs de paraules. Chapeau!

És la nau amb què Superman, nen, va aterrar a Kansas.

Perfecte per gent amb TDAH i qui pateix de fotofobia.

Es per fotre a la presó més d'un, l'utilització dels fons públics d forma capritxosa i com si no faltessin mai es el q caracteriza aquesta generació d polítics q mai han treballat i q per ells els diners cauen del cel a sobre si serveix per deslegitimar les nostres tradicions

Quina garrulada ‼️

Quina puta merda… és decoració de pares divorciant-se.

Hi hem d’anar amb ulleres de sol?

Una puta melda
Related Videos
‼️Així ha cantat els Segadors a la plaça de Sant Pere de Berga.
Electodatos
21,455 views • 19 days ago

