Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Let him cook 🔥 thankyou for raising awareness !!!👏🏻
10 Yorum

ًِ1 yıl önce
(aaronlim 📸)

ًِ1 yıl önce
podcast macam ni patut kita tengok, ada points.

ًِ1 yıl önce
tumpang iklan warga X, kalau ada yang nak Repair iPhone, boleh roger-roger. area Kl semua tempat cover. dont worry😆🙏🏻

ًِ1 yıl önce
bro memasak, thankyou for this awareness. masih ramai yang tak faham.

Shahzlannnnnn✨1 yıl önce
Terbaik, yang melayu kat tiktok sibuk backup siap bagi derma kat abg bas ikat jamin lagi. Bingai serupa lembu.

💋 meelo 💕 🍉فَاِنَّ مَعَ الۡعُسۡرِ يُسۡرًا 🤲🏻1 yıl önce
Nk tunggu gov yg buat lambat. So yeah nice👍🏻

❂1 yıl önce
Buat dlam BAS pulak tu.. Manthul

Irdina1 yıl önce
Post kat tiktok biar kroni abg bas tu tengok. Biasa faham

StrawberryBoyz⚡️🇲🇾🇵🇸1 yıl önce
baeks!

Ippikiōkami1 yıl önce
Rich Brian cousin 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

