Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

louderrr📢💔 SHAME ON TERE BIN MAKERS

142,730 Aufrufe • vor 3 Jahren •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von Laiba Sheikh🇵🇰
Laiba Sheikh🇵🇰vor 3 Jahren

First of all jab tak next episode on air nhe hti ye sb krna nhe chyea 2nd agr writer ny ye topic choose kiya hi ha to i m sure wo koi lesson k sath happy ending nhe de gi Remember ost ? Hmy lgta tha ye suit nhr kr ra is love story py lkn ab dekho to ost bilkul thk hy

Profilbild von Nitu
Nituvor 3 Jahren

Sad part is Makers doesn’t even try to understand our situation how horrible we feel SHAME ON TERE BIN MAKERS

Profilbild von 𝓘𝓷𝓺𝓾𝓲𝓼𝓲𝓽𝓲𝓿𝓮 _𝓰𝓲𝓻𝓵_21
𝓘𝓷𝓺𝓾𝓲𝓼𝓲𝓽𝓲𝓿𝓮 _𝓰𝓲𝓻𝓵_21vor 3 Jahren

Nooran ko banned karo pak mai 🥲 aur @7thskybiz ko bhi kro jo esa dikha rahe hai yeh romantic show hai usme esa kese dikha sakte hai 😶. #TereBin

Profilbild von Depression going on.....😒
Depression going on.....😒vor 3 Jahren

Chii!! Wahaj ko kitna sharm ara hoga ye rape rape sunke.. shoot karte wakt mai be utna nehi socha.. #TereBin

Profilbild von hania batool
hania batoolvor 3 Jahren

2 DAYS,I WAS THINKING WHY THIS ACT.THEN LINE CAME IN MIND"MUJH SE DARO, JS DIN MERE ANDER K JANWAR JAG GYA TM SUMBHAL NAI PAO GE" SO,THIS WAS HIDDN INSIDE HIM. HE CHANGING HIMSELF FOR MEERAB. MURTSM W'RE SEEING TILL 40 EP. BT WHEN HS LOVE DONT TRUST HIM- HE SHOWED HIS JANWAR😭🙏

Profilbild von Anu
Anuvor 3 Jahren

Finally Amna from SH said something wise about TB

Profilbild von iLovelovestories
iLovelovestoriesvor 3 Jahren

starting episodes se Agar yeh line Mu ne cross kihoti tabbhi main M ko kabhibhi maaf nahi karti chahe woh happy ending bhi hotito iss drame ki doodh ka dhul kebhi a jata I don't have accept his apologies #TereBin #YumnaZaidi #WahajAli #Meerasim this is bloody sin not acceptable

Profilbild von Busy_girl._.
Busy_girl._.vor 3 Jahren

Baji nay mery dil ki baatain ki hain 😘🥹

Profilbild von Kashifa Shaikh
Kashifa Shaikhvor 3 Jahren

Can we jst get d TRPS down???... By nt watching the next episode... I wanted to watch a very happy phase in their marriage... Im sure no1 was ready for thiss.... Itsss sooo disturbing!!!

Profilbild von ❤︎ ZaInaB‏❤︎ 🕊
❤︎ ZaInaB‏❤︎ 🕊vor 3 Jahren

Agar sach ma esa hua na nooran ko phansi per latka dena chahiya ka society ma kiya show karwaya gaya hai is time tere bin puri duniya ma dekha ka reha hai ya sab dekha kar kiya sabeet karien ga ka Pakistan ma martial rape chalta hai kiya baat hai 👏🏻👏🏻

Ähnliche Videos