Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Maalesef hayvanlar gibi utandım
674,348 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
9 Kommentare

Zaten bestelerin %90'ı şarkılardan geliyor Söyleyin Beşiktaş'tan bir büyük mü var bestesi de öyle bunlarda öyle Yani besteler zaten şarkıların ritminden geliyo ki statta akılda kalıcı olsun Çalıntı fln değil Asıl çalıntı nasıl olur gsfblilerin bizim besteleri alıp uyarlamasıdı

Takıldığım nokta bir şarkıdan alınması değil, kimden alındığı

Suavi Beşiktaşlı zaten o vermiş şarkıyı

Bu adamın şarkısını..

Eskiden BJK muhalif solcu idi. Taraftarları yani. Çarşı grubundaki A harfi anarşizmin A sıdır. Adam bir de utanmış, dün mü doğdun?

Bilip bilmeden saçma sapan şeyler yazıyosunuz amk Suavinin kendisi zaten hasta Beşiktaşlı kendi şarkısının gücüne güç katmaya geldik diye söylendiğinden haberi var hatta kendisinde söylüyor

Beste haline dönüşünce güzele dönmüş yoksa bok gibi şarkıymış teşekkürler Beşiktaşım güzelleştirmişsin

Bu şarkının Suavinin Tükenme şarkısının olmadığını bilmeyen salaklar da varmış…

Normalde böyle bir teçrprist malum camiadan çıkardı şaşırttı
