Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Maar dit… Moet je voelen.
Комментарии: 9

Arco3 лет назад
@ajaxlife lekker potje janken in m’n center parcs bungalow, tuurlijk wel. Bedankt he. Helemaal AAN voor morgen nu #ditzitzodiep

VAK410NOORD 3 лет назад
PAK ZE JOHNNY !

Alezyy3 лет назад
Ik ben feyenoorder in hart en nieren maar dit is een hele zieke video. moge de beste winnen!

Sander3 лет назад
Hier krijg ik dus kippenvel van. Over heel mijn lijf. Oh Johnnyyyyy!

No Name3 лет назад
GROETEN van de biggest Ajax supporter in Canada

Anneke73 лет назад
Laten de Ajax-spelers morgen dit voorbeeld volgen en net zo goed zijn als het media team van Ajax! ❌❌❌

Sean Klaiber🇸🇷 313 лет назад
@ me als Ajax een slecht media filmpje maakt. Kippenvel, prachtig.

All About Ajax3 лет назад
❤️😍

Max🇳🇱3 лет назад
Mijn Ajax hart gaat hier wel sneller van kloppen. Klasse gedaan mediateam💪🏻❌❌❌
