正在加载视频...
视频加载失败
Mabel Matiz - Denize Bıraksam
8 条评论

Nihalizm1 年前
Ne güzel söylemiş. Neşeliymiş gibi görünen bir şarkıdır bu... Mabel'in yorumunda bu daha çok hissediliyor.

Pelin1 年前
ne güzel söylemissssssin🫠🫶🏻

@BrtssMrv1 年前
🥰🌓

E'Y1 年前
Dünyanın en güzel yaz şarkısı 🎵🌍

esra🪷1 年前
Şarkının en güzel kısmında bitirmeniz hoş olmamış

elagözlüçölahusu🦌❤️1 年前
🥹

Elf1 年前
Spotifya geliyo mu bari bu da

Bekle1 年前
Ne kadar çok yakışmış keşke göksel e vermek yerine kendi söyleseydi
