正在加载视频...
视频加载失败
Maç öncesi Rams Park'ta ışık gösterisi:
10 条评论

Reel Fener1 年前
Cumhuriyet bayramı için karaografi hazırlamamışlar. Yastalar mı yoksa ?

yasarJK1 年前
çalmayın be

Barış 🦅1 年前
Işık gösterisi dediği de düğmeden kapatıp açmak amk jdjdjsjsjs

itsagudonyo1 年前
yas tutmak için ışıkları kapamışlar diye yorumladım

X Banner/Kapak Fotoğrafları1 年前
Gereksiz şov yapmayın.

Yusuf çelik1 年前
ambiyans efsane ya

Nil1 年前
Mükemmel

Deco1 年前
Hayırdır cenaze mi var neden karanlık

Şah'İN GÖZÜ1 年前
ATATÜRK NERDE LA GS.. CUMHURİYET BAYRAMINA Bİ TEPKİNİZ FİLAN MI VAR:)

Op Dr Fakı AKIN1 年前
matem havası

