Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Macam ni rupanya cupcake Aisyah backstab Leona. ๐
8 Kommentare

Bbie.vor 2 Jahren
Takdak duit nak beli rolex, mampu beli AirPods je.

Hanna Gelisahvor 2 Jahren
Jantan ni anak siapa? Kaya betul. Dah la la suka puki melayu

๐๐๐๐ซ๐ | ๐๐ญ๐ฌ ๐ฒ๐๐๐ซ โญโฌโทvor 2 Jahren
Video lama ni. Jam tu CA beli sendiri. R ni tlg belikan je.

KA7vor 2 Jahren
Tea saya tengah sejuk ni. Siapa boleh panaskan? โ๏ธ

StrawberryBoyzโก๏ธ๐ฒ๐พ๐ต๐ธvor 2 Jahren
saya tertinggal bas ni

Bbie.vor 2 Jahren
tido je la fit.

fadilavor 2 Jahren
no. kalau follow ca, dia selalu excited benda (mahal) n shopping. video ni macam takde function pun ๐

Annavor 2 Jahren
Dia ni kan cam Blair Waldorf gitew xleh org jadi IT girl jugak, dia nak jugak dia no 1 camtu la
รhnliche Videos
0:30
Sensitive content
Dah la lepak dengan bf leona then bangga pula pi cerita. Aisyah cupcake ni hati kering betoi.
Bbie.
1,330,914 Aufrufe โข vor 2 Jahren
1:03
Sensitive content
Perform macam tengah throw tantrum ja aku tengok.. macam ni ja rupanya level rancangan rm sejuta air soda tu ๐ mujur tak buang masa tengok
ALAN CUBA SABAR
384,039 Aufrufe โข vor 1 Jahr
2:20
Sensitive content
Lain macam podcast yang ni. Cara macam mana bawak masuk dan jual dadah. Rupanya dekat airport memang dah asa cable ๐ค
kamaghul deghaman
21,211 Aufrufe โข vor 8 Monaten
