正在加载视频...
视频加载失败
Madem olmayacaktı..
9 条评论

MaWe1 年前
Fabre’nin o bakışları varya felaket üzdü aw sabaha kadar ağlama işi var

Boldd77 🇪🇸1 年前
Aleksib oçu çıkıp nasıl 3 vuruyor aq

Ali #Diren1 年前
koca d2 boyunca her round 3 stackli a gidersen, long smoke+flaş kombinesini salakça yapmaya çalışırsan, arkanı kontrol etmezsen olacağı buydu.

Apo Kerim1 年前
Aslında 1 tane b lurk oyuncusu bıraksak şimdi boğaz köprüsünde efnin bayrağı asılıydı… nt buralara çıkmak da güzel bugün olmaz yarın olur önemli olan buralarda kalıcı olmak

211 年前
Niye lan niye 😡

doğrucudavud1 年前
Bu ne amk ilkokul çocukları gibi bide millet bunları takip ediyor beyninize sokalar

blaze34581 年前
Madem olmayacaktı neden olur gibi oldu ülkesiyiz amk.

Bora1 年前
Hocam müzik link pls

Selim Koçak1 年前
ağlamıyorum gözüme toz kaçtı..
相关视频
instada karşıma çıkmasa bu şaheserden haberim olmayacaktı... çok iyi şarkı
shinu 🦅
28,168 次观看 • 11 个月前
