Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Maggi Malam Mega in Setiawangsa, RM25...😁

1,408,048 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

11 Yorum

ًِ profil fotoğrafı
ًِ1 yıl önce

tumpang iklan warga X, kalau ada yang nak repair iPhone, boleh roger-roger. area Kl semua tempat cover. dont worry 😆🙏🏻

ًِ profil fotoğrafı
ًِ1 yıl önce

the guy got his true fan.

Hello there! profil fotoğrafı
Hello there!1 yıl önce

Kedai tepi jalan xde lesen, xde paip air, kerusi meja, aircond & tempat selesa nk beratur pon harga mcm tu. sape yang beli mmg bodo la. 25rm tu ko dh boleh mkn kat nandos atau beli kfc snack plate + nugget atau burger seketul

haziq zaid profil fotoğrafı
haziq zaid1 yıl önce

Kedai takda lesen pun 25 ringgit. Baik gi makan ramen kat the link KL 🤣

Fahmi Heisenberg Fvdzil profil fotoğrafı
Fahmi Heisenberg Fvdzil1 yıl önce

Dah mula dah trend jual meggi harga RM 20 keatas lepas trend nachos dah pupus

Apis Sudin. profil fotoğrafı
Apis Sudin.1 yıl önce

Fuck this kind of shop. Baik makan mcd.

هزوان عفيفي profil fotoğrafı
هزوان عفيفي1 yıl önce

Yahudi pun terkejut tgk harga.

Mammoth Nation profil fotoğrafı
Mammoth Nation1 yıl önce

It's time to take our country back.

MrAlexxx profil fotoğrafı
MrAlexxx1 yıl önce

25 rggit ,di pelita nasi kandar ayam ,sayur,telur sambal,campur teh tarik ,campur limau ais dalam 15-16 rm ,KFC dpt dinner plate rasanya,burger tepi jalan dapat 5 ketul ,subway of the day dapat 2 ketul ..semua tu bawah 25 .

Ivory🇲🇾🇵🇸🏴 profil fotoğrafı
Ivory🇲🇾🇵🇸🏴1 yıl önce

Baik makan ramen family mart, ada aircond ada seat. Tak sampai rm25 pun. Tu lagi boleh add on cheese sausage. Puas hati.

Silencer Muto profil fotoğrafı
Silencer Muto1 yıl önce

makin mengarut gerai2 tepi jalan. tu dah x kesian kene angkut DBKL. Masih ada yg bodoh beli makin galak la. lepas tu persoal kerajaan nilai ringgit x mcm dulu. beli kat gerai tepi jalan pun dah habis 50ringgit 2 org makan. Hanya bangang jer beli harga mcm tu.

Benzer Videolar