Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Makinanın içinden geçtik.
280,115 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 11

A1 год назад
"Bitann dha yapsana" derkenki haz hepimizin. 🙂

Argeolog1 год назад
ahahsjhedef aynen :)

HUDI1 год назад
Datamask 💎 is coming ⏳ HUDI AI is coming 🐸

Yusuf Zeren1 год назад
StatusBar da fiş çıkarken gözükmese daha iyi olur sanki

Tykhes1 год назад
aaaa baya güzelmiş elinize sağlık başta anlamadım sonra ikinciyi görünce jeton düştü

Argeolog1 год назад
😊 teşekkürler

Yazılımcı Kişi1 год назад
Çok hoş olmuş elinize sağlık

Argeolog1 год назад
teşekkürler 😊

Delphi Community1 год назад
Güzel olmuş

Argeolog1 год назад
Teşekkürler

uğur şenel1 год назад
Hocam lehim falan işi varsa haber et,itinayla makinayı açar sonrada kartları falan kavurur,heryerini bozup,kaçarım🤣
Похожие видео
0:45
Sensitive content
karanlık yollardan geçtik..
oğuz
15,056 просмотров • 1 год назад
