Loading video...
Video Failed to Load
MANSUR BAŞKANLIĞI DEVAM ETTİKÇE BU ZULÜM DEVAM EDECEK… ÇÜNKÜ BAŞKAN ÇAPSIZ…
44,216 views • 2 years ago •via X (Twitter)
10 Comments

🎶jeli-bom 🎶bom🎶 bom🎶 🎶jeli-bom 🎶bom🎶 bom🎶

Sen caldiklarina say bir belediye başkanı nasıl bir Televizyon (beyaz tv) satın alabiliyor

Melih sen ne kullanıyorsun 😀😀😀 Maklube mi ???

Tek ayak bekletsin hak bunlara

Mansur Başkan size bilmediğimiz ne yaptıda bu saatte uyuyamadınız. Derdiniz Ankara'ya hizmet ise buyurun aday olunuz ve dinazorları yetim ve öksüz bırakmayın

Sen bu paylaşımla kişiyi kötülemek istiyorsun ama mazota zamı kim yapıyor ?

Bence bu halk senden kurtulduğuna hal çekiyor

İ.melih Gökçek senin bşkanlığın zamanında otobüse binemiyorduk ve işe geç gitmekten ayda 2-3 tane tutanak tutulur savunma verirdim Allah'a şükürler olsun ki Mansur başkan sayesinde 1 kez bile işe geç kalmadım Allah Mansur başkanı başımızdan eksik etmesin bunları yemiyoruz artık

Parselci sen sus

Senin kadar değildir ya İ.Melih. 55 yaşımdayım senin gibisini görmedim daha. Senin bir avantajın var jelibon madenleri.
