Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
manyak ne işin var orda
1,203,255 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
10 Kommentare

ninovor 1 Jahr
öz abim

Solar Heavyvor 1 Jahr
have you heard this one yet?

ulaş can 💛♥️vor 1 Jahr
Özlemişim deliyi

simgecimvor 1 Jahr
fener ağlama diye mi bağırıyo yine çatlağım benim sşdmelfkeşkdşwk

IMPARATOR #FatihTerimvor 1 Jahr
Felipe meloyu okadar cok seviyorumki gittigine en cok uzuldugum futbolcudur. Mert cetinide gormek mutlu etti beni keske geri gelse

𝕸𝖊𝖍𝖒𝖊𝖙 🇹🇷 𐱅𐰇𐰼𐰚 🐺vor 1 Jahr
Malum takimli hiç bir eski oyuncuyu böyle göremezsin

Hasan Atak/Dayanakv3loadingvor 1 Jahr
Mert Çetin ağabeyi görmeyeli de yıllar olmuş aq yaşlandık

mustafavor 1 Jahr
YÜRÜYEN GALATASARAY

ASLANIM MELO 10vor 1 Jahr
Ah be Mert Çetin üzümlü kekim

felipemelovor 1 Jahr
Galatasaray bir his takımıdır 💛❤️
