Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Marvel gel geçiş gör lan
Комментарии: 9

Osman Oğuz Kağan1 год назад
Şu şarkıyı statta ne zaman çalmayı düşünüyorsunuz ? @Besiktas @TuprasStadyumu

Elis1 год назад
Bu sefer gerçekten geçiş görsün 👌

Feyzi Sarıkaya1 год назад
10 yılı geçti şu video sürekli üzerimden edit yapılıyor ☺️

SİNEM1 год назад
puahahaşslaşs offf cok iyi cokkkk

Adukettin Mortalkombatoglu1 год назад
Biz Formaya 5. Yıldızı takıcaz bunların ugrastıkları seylere bak amk

🦅 Murat Ç. ⁰⁷ 🦅1 год назад
Cuk oturmuş 🖤🤍🦅

yetkin JK | 🇵🇹1 год назад
Allahını seven bu iğrenç şarkıyla edit yapmasın sıla ne amk dinazor musunuz

ColdPalmaz1 год назад
Fb me aynısını isterik

CENGİZHAN1 год назад
Bir gün kazandığımız kupalarla değil de sadece feneri beşiktaşı yendiğimiz için övünürsem kulübü kapatın
