Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Max Verstappen - Brazil 2024 🐐🐐
227,371 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

F1 Noob1 yıl önce
While he has shown positive character at times, more than anything this season has highlighted how petty Lando is.

Gunner41ife (Osk)1 yıl önce
Making Lando look bad on purpose

cd1 yıl önce
Shame really as max an lando was good mates untill lando started acting like a piss ant once he could smell the championship..

Jiv 🇧🇬1 yıl önce
This goes hard

just.existing1 yıl önce
Where did this simply lovely thing start from?

EV Details1 yıl önce
well deserved win

JackMalabassa1 yıl önce
Norris , the clown of F1. He better start with some serious damage control.

Abhishek Verma1 yıl önce
🔥🔥🔥

ButterDog1 yıl önce
Lmao is this all you do??

raphael1 yıl önce
O "simply lovely" do Norris foi em Zandvoort, depois de ganhar na casa do Max colocando 20s + 😉

