正在加载视频...
视频加载失败
Maximin’in verdiği vibe
11 条评论

F1 年前
Maximinin verdiği vibe

Pissko🇲🇦 #AliKocİstifa1 年前
hıncal uluç ve saç dünya futbol tarihinin en kötü yorumcuları

Saylıs girişimci zenci #AliKoçİstifa1 年前
Messi malının bir bok yapacağı yoktu en son fifa girdi devreye

mc_sarsıntı1 年前
Serdar alinin bi tane doğru yorumu olmaz mı ya çıldıracam

SERT SIKEN MERT HAKAN1 年前
Saçin her konuda sicması saka olamaz ua

Zònexs1 年前
@asaintmaximin

Solar Heavy1 年前
this one is truly a vibe

FenerliRonaldo1 年前
penaltıcı vibe ı yok maximinde

MouF3daisi1 年前
Maxi patlama yaptı senye 343 ün soluna attık olmazmı be

napoleon bonaparte1 年前
Kollanma vibesi aldık

kırmızıkramponluokocha1 年前
Saç denen mal Oç burada bile sıçmış bunağı zaten dikkate alan yoktu son zamanlarda 😂

