正在加载视频...
视频加载失败
me eating bobby kertanegara for iftar
9 条评论

𓇼 ⋆.˚1 年前
wtf bro thats too far

brav not bruv1 年前
Yoooo 😭😭😭

imfromhogwarts1 年前
Jangan lah kasian… 😭mending makan aja owner ny

Arvi💬 BEBE1 年前
curiga, bobby disteril g ya

shaeyra 🪷1 年前
KASIAN TP LUCUU ANJINGG😭😭😭😭

ri(sol)1 年前
im fucking crying😭😭

PamanSyib1 年前
I believe Bobby is in Bogor not Senayan

Seraphgine1 年前
Lemme turn to azaelia banks for a sec

lil uzi pret1 年前
rica2 kucing🤤🔥

