Loading video...
Video Failed to Load
Mee eens of onzin?
124,268 views • 1 year ago •via X (Twitter)
11 Comments

En welke sportschool is dat? ....ik vraag dit voor een vriend🫣

that's interesting, but what do you think of this?

Een echte serieuze krachtsporter draagt oversized fit,de rest zijn sjappies (zomerkuurders) die 3 maanden per jaar trainen of vrouwen met een aandachtstoornis.Die moet je gewoon keihard negeren,worden ze lekker onzeker van.

Vind het wel geil eigenlijk al die meiden in strakke leggings waar je hun kut goed kan zien. Meestal zitten daar ook nog dikke tieten boven en zo een heerlijke stevige reet. Vrouwen moeten meer van zichzelf laten zien voordat ze straks in een boerka moeten lopen.

Hou toch op moralistische EO trut. Laat ze lekker trots zijn op hun lijf... Je zal zelf wel met een platte pannenkoek reet rond schuifelen, jaloers ding.

Het is gewoon een trend. Meiden doen elkaar na. Het is als man zijnde soms onmogelijk om niet te kijken. Ben je sit-ups aan het doen en dan staat er recht voor je een meid squats te doen op 1 meter van je gezicht in een broekje waar je recht doorheen kijkt. Zelfs vrouwen kijken dan. Ik heb er geen moeite mee, maar dan moeten vrouwen ook niet zeuren als er gekeken wordt.

Als iedereen zich nu eens niet zoveel met anderen bemoeide.

Oneens. De eerste keren vond ik het ook te ver gaan, maar na enkele fitness sessies merkte ik dat mijn zicht veel scherper was geworden en ik zelfs geen bril meer nodig had.

Ook dit is alleen om aandacht, fck influencers

Nou... ik mag het graag zien. Zo`n lekkere kont in een strak broekje wat je kan liplezen. Dat zie ik liever dan al die toddenhopen die hier op de Woenselse markt lopen.

Eens, het zijn bot gezegd gewoon aandachthoertjes met vaak een socialmedia complex.

