正在加载视频...
视频加载失败
Melek Mosso mevzusu.
9 条评论

Parti bu kadar tepkiye rağmen ölü taklidi yapıyor.Oturdukları koltuklarda verdiğim oyların zerre kadar hakkı varsa REİS hariç parti yönetiminde kim varsa hakkım zehir zıkkım olsun.Benim anama bacıma kufredecekler oy verdiklerim hiçbir şey yapmayacak bende susacagim öyle mi?

Sen meseleyi toptan yanlış anlamışsın Tuğrul kardeş. Melek Mosso bizim umurumuzda değil. Ama konseri iptal ettik diye milleti uyutan, sonra son anda yaptıran, yaptırmakla da kalmayıp sahnede bu kadının elini yalayan belediye başkanı ve onu hala kollayanlara hakkımız haram olsun.

Sol cenah dedi ki ananıza da söveriz paranızı da alırız dedi ve de yaptı. Olay bu

Sadece davarcıya özrünü dilettirip şarkısını söyletseydi dediklerin tamamdı ama cüneyt yüksel elini öptü kucakladı işte burada işin rengi değişti kardeşim

Eyvallah bu da bir görüş lakin; bundan sonraki belediyelerin vereceği konserlerde davet edecekleri kişilerin sanatçımı,parmakçımı olduğunu incelemeleri için bir uyarıda olmasına de vesile oldu bu da hayırlı tarafı deyip kapatalım konuyu.

Tuğrul bey çoğu söylediğin mantıklı ama o Belediye Başkanı Bu kadar sarılıp öpüp bu kadar kendini göstermek zorunda değildi. Bize Bld Başkanı savunma adamın yorumları bile kapalı.

Sizin muhafazakar cenah olarak ekonomi hakkındaki fikirlerinizide alabilirmiyiz??

reklam olmasın diye bu tepkiler verilmese kripto akpliler devam eder bu eziklik , şu bu da büyük seçmen kaybına neden olur fatura çok ağır olur kaybeden ak parti olur NET

Tuğrul boş yapmışsın
