正在加载视频...

视频加载失败

Memang trend sekarang ke? Tapi apa ni?

2,811,488 次观看 • 3 年前 •via X (Twitter)

9 条评论

benfirdaus azraai 的头像
benfirdaus azraai3 年前

This kind of trend make me thinking ape sebenar generasi sekarang mahukan dan apa halatuju dorang

Yon 的头像
Yon3 年前

Mungkin dengan cara ini saja yang paling mudah untuk dapatkan duit, tak perlu kelulusan, tak perlu isi minyak kereta pergi kerja, tak perlu bayar tol. Hanya duduk rumah dan tenaga. Mungkin lah tapi ianya merisaukan… Entah la

Wan #YNWA 的头像
Wan #YNWA3 年前

Ada yg berjam2 buat and dpt bnyk gift pulak tu 😅 my wife ada tunjuk si kembar perempuan buat dua jam tak berhenti lg sampai kita pulak bosan dgr… yg peliknya view dia makin menaik

Yon 的头像
Yon3 年前

Eh bestnyaa easy moneyy jom kitaaaaa

mi. 的头像
mi.3 年前

they acting like an npc, and apparently those viewers find it addictive seeing them reacted like an npc when they got gifts

Yon 的头像
Yon3 年前

oh npc tu mcm robot ke.. bestnya gitu haha dapat gift

PuraPuraMike 的头像
PuraPuraMike3 年前

Dia acah acah dia anime ke cemana ni? *Sedang menahan diri*

S K 的头像
S K3 年前

Nampak mcm easy money. Ni org panggil jual maruah zaman moden. Zaman dlu org campak duit bila buat sesuatu depan public. Maruah perempuan tu mahal islam sendiri galak kaum wanita solat di rumah sahaja apatah lagi showoff diri mcm ni utk cari duit

PU-blisiti Adam 的头像
PU-blisiti Adam3 年前

Zaman apa lah yang aku hidup ni

相关视频