Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
menolak lupa
292,550 görüntüleme • 3 yıl önce •via X (Twitter)
8 Yorum

txtdaribogor3 yıl önce
anjir wireless

☕️3 yıl önce
colmek 4.0

MXTX FESS3 yıl önce
isnt this hualian tho LMAO 🤣 ytta

Rey Putra3 yıl önce
Ga heran dibilang negara penduduk skizo

gampang_pilek🤘3 yıl önce
@adamgeram

D.A.Panggabean3 yıl önce
Kalo sinyal jelek, apa gerakan tangannya jd ngelag? Atau gerakan ibu2nya yg patah2?

tryin to be3 yıl önce
Lg apa sih

Ocaaaaa3 yıl önce
@akuhujannn_ raa lihat ini?🤣🤣
