正在加载视频...
视频加载失败
Mental falan kalmadı..
62,690 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)
10 条评论

Şu editlere o kadar gıcık oluyorum ki iyi oynasalardı kazanırlardı . Paralarını alıp kenara çekiliyorlar gerçekten bu takım için hiç bir şey yapmaya değmez üzmeyin kendinizi.

hala cekeli sad edit görüyorum telefonu skicem aq

Mert müldür syzmanski Çağlar tadic dzeko neysri bir daha bu takımın antrenman formasını bile giymemeli Liva. Jayden djku becao osayi amrabat fred irfan maxi oğuz Cenk

Hep bu oc yuzunden

Nasıl vardı amk zaten kaç senedir 😂😂

Bu piç szymanski o ilk pozisyonu kaçırmasaydı maçı net alırdık Allah seni kahretsin sebo

ne oldu bu amınoğlundan oldu zaten amk

Sikeyim oynayacağınız oyunu

Yazık bu taraftara. Ülkenin dört bir yanından maça geliyor herkes cebinden kısıyor. Ama bu amk çocukları bize nesyri dünya yıldızı diye yediriyorlar

Birakin lan bu duygusallıklari her tercih bir sonuçtur. Yönetiminden futbolcuna kadar verdiğin kararlar aci şekilde karşına çıkar.
