Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Mereka dan mereka pun sama2 saja
24,577 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

NasCoc1 yıl önce
Sebab tu PAS tak berani nak guna ayat Nepotisme, atuk pun tak berani nak kutuk Nepotisme, apatah lagi Najib dan kuncu2nya. Sebab diorang pun sama. Cuma agak menyedihkan, sebab bila kita kutuk diorang, sekali org yang kita perjuangkan, PUN SAMA CELAKE

icem⚠️n1 yıl önce
Mereka wala'

Bro2FaceB🇲🇾1 yıl önce
Well, bak kata pak pandir, bukan anak dia jah...

Amin1 yıl önce
Pi mai pi mai, tang tu

jettkhalid1 yıl önce
Walamak

Solar Heavy1 yıl önce
these vocals are something else

ice simpson ❄️ 1 yıl önce
Nk share dalam group walaun. HAHAHA

Adam1 yıl önce
Betul tu beriburibu tanyah!😂

Juruteknik Kömputer⌨️💾1 yıl önce
🤣🤣🤣

madTok1 yıl önce
Xpe diorang xpenah jerit Reformily... Biarlah Ramanan jadi timbalan plak nnt 😆🤣🤣
