正在加载视频...
视频加载失败
Merih Demiral 🇹🇷
30 条评论

Buna katılmıyorum. Siyasi semboller belli ideolojileri temsil ediyor. Spor bunun aksine insanları birleştirir ve barışı teşvik eder. Biz Pele’yi, Maradona’yı, Messi ve Ronaldo’yu sporcu olduğu için seviyoruz. Sağcı veya solcu oldukları için değil. Bunu hiç ön plana çıkarmadılar.

🇺🇸 One Nation, under Trump, Stronger THAN EVER. Are you Trump Tough? 💪Tough T's Here:

Sana bir soru sormak istiyorum. Bu hareket Türk’ü Kürd’ü Alevi’yi Suni’yi birleştirir mi ayrıştırır mı???

Kesinlikle katılmıyorum. İstediğin kadar aksini söyleyebilirsin ama siyasi sembol ve bunun herkes bilincinde. Böylesi günde insanlar daha birleşeceğine böyle hareketlerle insanları ayırmaya çalışıyorlar ve bölüyorlar. Bu doğru değil. Ve Türklükle de alakası yok!!!!

🇹🇷🤘🇹🇷🤘 İdam etsenizde o darağacına giderkende ellerimiz Bozkurt olacak

Ertem Abi bu pis hainlere lafı koymuş helal olsun Ertem Abi sen gerçek TÜRKSÜN 🤘🏻🇹🇷🤘🏻🇹🇷

Kesinlikle katılıyorum

Hemen başladın reklam yapmaya!

Almanya İçişleri bakanı bile artistlik yaptı

Bu sözleri gerçekten söylediniz mi? Eğer söylediyseniz acil olarak Nörolojik muayne olmanız lazım.

Ertom bugün gerçek sünnet olduğun gündür 👏

Türkiye'nin başarısını ilk önce içinizdekiler istemiyor o hani ben çağdaşım atatürkçüyüm solcuyum diyenler var ya o Kürkçüler PKK'lılar onlar istemiyorlar kaldı ki dışarıdakilerin istememesi gayet normal

Adama bak lan halen diyor ceza vermeye calisiyorlar başarı istemiyorlar ulan biri çıkıyor maçla futbola alakası olmayan bi hareket yapıyor faşistlik yapıyor utanmadan herseye ceza vermeye calisiyorlar basarimizi istemiyolsr diyor gelde kafayi yeme amk

HELAL OLSUN

HELAL OLSUN🤘🏼

Hakan Fidan gibi bir bakanımız var çok şükür hadi versinler cezayida görelim.

Sıva ve ertem

Aferin Ertem. Bu sene ilk kez doğru bir şey söyleyebilmişin. Tebrik ederim.

Ülke içinde de bir dünya rahatsız olan kansız çıktı. Ne diyeceğimizi bilemedik artık. Lgbt bayrağı alsa sallasa kahraman ilan ederlerdi.

Orospu çocuğu oldukları için rahatsız oluyorlar

Ağzına yüreğine sağlık kardeşim 😎🤘🇹🇷🤘🇹🇷🤘🇹🇷🤘🇹🇷🤘🇹🇷🤘🇹🇷🤘🇹🇷

Ülkemi ve milli takımı seviyorum, ülkücü işaretini sevmiyorum, en az ülkenin %90 bu işareti sevmiyor. Yapın bir anket görün.

👏👏👏👏👏

Boş yapıyorsun ertem İkile

Hadi onları anladıkda bizim içimizdekilere ne demeli siyasette oy toplarken kemal Kılıçdaroğlu dedemizde kurt işareti yaptı kimsenin sesi çıkmadı Ama merihh yapınca aaauuuwww Yok öyle sakin hoplamasın kimse oturun yerinize Türk oğlu TÜRKLER geliyoo 🤘🏻🤘🏻🇹🇷🇹🇷🖐🏻🖐🏻

👏👏

Helal lan Erto

Ertem abi bir bilgi ileteyim ben almanyada yasiyorum ve o gün saat 18:00 da oynanan romanya macini millet bedava izledi ama türkiye maçından itibaren ücretli kanala gectiklerini duyurdular…sen anladin 😒

Zoruna gidenin… borusuna gitsin…

Katar’da Dünya kupasını karıştırdılar şimdi kendi ülkelerinde yapılan Avrupa şampiyonasını karıştırıyorlar. Nedeni Müslümanları hazmedemiyorlar. Türklerin başarısının istemiyorlar ! Mesele Bozkurt selamı değil sen hala anlamadın mı ?


