Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

26,124 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)

30 Kommentare

Profilbild von Yedinci Lenin.
Yedinci Lenin.vor 2 Jahren

Buna katılmıyorum. Siyasi semboller belli ideolojileri temsil ediyor. Spor bunun aksine insanları birleştirir ve barışı teşvik eder. Biz Pele’yi, Maradona’yı, Messi ve Ronaldo’yu sporcu olduğu için seviyoruz. Sağcı veya solcu oldukları için değil. Bunu hiç ön plana çıkarmadılar.

Profilbild von Rock Paper Sizzle
Rock Paper Sizzlevor 1 Jahr

🇺🇸 One Nation, under Trump, Stronger THAN EVER. Are you Trump Tough? 💪Tough T's Here:

Profilbild von Yusuf Demir
Yusuf Demirvor 2 Jahren

Sana bir soru sormak istiyorum. Bu hareket Türk’ü Kürd’ü Alevi’yi Suni’yi birleştirir mi ayrıştırır mı???

Profilbild von Yusuf Demir
Yusuf Demirvor 2 Jahren

Kesinlikle katılmıyorum. İstediğin kadar aksini söyleyebilirsin ama siyasi sembol ve bunun herkes bilincinde. Böylesi günde insanlar daha birleşeceğine böyle hareketlerle insanları ayırmaya çalışıyorlar ve bölüyorlar. Bu doğru değil. Ve Türklükle de alakası yok!!!!

Profilbild von 🇹🇷҉͜͡✭UltrAslan 🇹🇷҉͜͡✭
🇹🇷҉͜͡✭UltrAslan 🇹🇷҉͜͡✭vor 2 Jahren

🇹🇷🤘🇹🇷🤘 İdam etsenizde o darağacına giderkende ellerimiz Bozkurt olacak

Profilbild von Mustafa
Mustafavor 2 Jahren

Ertem Abi bu pis hainlere lafı koymuş helal olsun Ertem Abi sen gerçek TÜRKSÜN 🤘🏻🇹🇷🤘🏻🇹🇷

Profilbild von Mehmet 🇹🇷
Mehmet 🇹🇷vor 2 Jahren

Kesinlikle katılıyorum

Profilbild von Tü®koğlu 𐱅𐰇𐰼𐰚 Ex Berliner🕶️
Tü®koğlu 𐱅𐰇𐰼𐰚 Ex Berliner🕶️vor 2 Jahren

Hemen başladın reklam yapmaya!

Profilbild von 𝕏⃠Eymen 𓆩❤︎𓆪𝕏
𝕏⃠Eymen 𓆩❤︎𓆪𝕏vor 2 Jahren

Almanya İçişleri bakanı bile artistlik yaptı

Profilbild von zhitoshe’li
zhitoshe’livor 2 Jahren

Bu sözleri gerçekten söylediniz mi? Eğer söylediyseniz acil olarak Nörolojik muayne olmanız lazım.

Profilbild von Mauro Özbek Nebioglu_01
Mauro Özbek Nebioglu_01vor 2 Jahren

Ertom bugün gerçek sünnet olduğun gündür 👏

Profilbild von Düşümde kara
Düşümde karavor 2 Jahren

Türkiye'nin başarısını ilk önce içinizdekiler istemiyor o hani ben çağdaşım atatürkçüyüm solcuyum diyenler var ya o Kürkçüler PKK'lılar onlar istemiyorlar kaldı ki dışarıdakilerin istememesi gayet normal

Profilbild von Baba yorgun
Baba yorgunvor 2 Jahren

Adama bak lan halen diyor ceza vermeye calisiyorlar başarı istemiyorlar ulan biri çıkıyor maçla futbola alakası olmayan bi hareket yapıyor faşistlik yapıyor utanmadan herseye ceza vermeye calisiyorlar basarimizi istemiyolsr diyor gelde kafayi yeme amk

Profilbild von gumus29
gumus29vor 2 Jahren

HELAL OLSUN

Profilbild von Halil
Halilvor 2 Jahren

HELAL OLSUN🤘🏼

Profilbild von Turuncu
Turuncuvor 2 Jahren

Hakan Fidan gibi bir bakanımız var çok şükür hadi versinler cezayida görelim.

Profilbild von öds
ödsvor 2 Jahren

Sıva ve ertem

Profilbild von Kirmen
Kirmenvor 2 Jahren

Aferin Ertem. Bu sene ilk kez doğru bir şey söyleyebilmişin. Tebrik ederim.

Profilbild von Macarsalam
Macarsalamvor 2 Jahren

Ülke içinde de bir dünya rahatsız olan kansız çıktı. Ne diyeceğimizi bilemedik artık. Lgbt bayrağı alsa sallasa kahraman ilan ederlerdi.

Profilbild von KAFA59
KAFA59vor 2 Jahren

Orospu çocuğu oldukları için rahatsız oluyorlar

Profilbild von betonfenerli
betonfenerlivor 2 Jahren

Ağzına yüreğine sağlık kardeşim 😎🤘🇹🇷🤘🇹🇷🤘🇹🇷🤘🇹🇷🤘🇹🇷🤘🇹🇷🤘🇹🇷

Profilbild von Seh Mehmet Turhan
Seh Mehmet Turhanvor 2 Jahren

Ülkemi ve milli takımı seviyorum, ülkücü işaretini sevmiyorum, en az ülkenin %90 bu işareti sevmiyor. Yapın bir anket görün.

Profilbild von Meltem 🇹🇷💛❤
Meltem 🇹🇷💛❤vor 2 Jahren

👏👏👏👏👏

Profilbild von A Ali1907
A Ali1907vor 2 Jahren

Boş yapıyorsun ertem İkile

Profilbild von 🦁RECOBA🦁
🦁RECOBA🦁vor 2 Jahren

Hadi onları anladıkda bizim içimizdekilere ne demeli siyasette oy toplarken kemal Kılıçdaroğlu dedemizde kurt işareti yaptı kimsenin sesi çıkmadı Ama merihh yapınca aaauuuwww Yok öyle sakin hoplamasın kimse oturun yerinize Türk oğlu TÜRKLER geliyoo 🤘🏻🤘🏻🇹🇷🇹🇷🖐🏻🖐🏻

Profilbild von Tekcan
Tekcanvor 2 Jahren

👏👏

Profilbild von Alparslan
Alparslanvor 2 Jahren

Helal lan Erto

Profilbild von Sefo Hasn
Sefo Hasnvor 2 Jahren

Ertem abi bir bilgi ileteyim ben almanyada yasiyorum ve o gün saat 18:00 da oynanan romanya macini millet bedava izledi ama türkiye maçından itibaren ücretli kanala gectiklerini duyurdular…sen anladin 😒

Profilbild von Askin
Askinvor 2 Jahren

Zoruna gidenin… borusuna gitsin…

Profilbild von Sakarya54
Sakarya54vor 2 Jahren

Katar’da Dünya kupasını karıştırdılar şimdi kendi ülkelerinde yapılan Avrupa şampiyonasını karıştırıyorlar. Nedeni Müslümanları hazmedemiyorlar. Türklerin başarısının istemiyorlar ! Mesele Bozkurt selamı değil sen hala anlamadın mı ?

Ähnliche Videos