Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Mikään ei saa olla kaupan este😁
45,296 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
8 Kommentare

Jarmo Koo 🇫🇮🇪🇺🇺🇦vor 1 Jahr
😁 Kyllä tästä joku suuttuu takuulla!

Maahanmuuttokriittinen kansanliike, MaKriKaLi 𝕏vor 1 Jahr
🤣🤣🤣

Glückert Janvor 1 Jahr
😁👍

Jere Nenonenvor 1 Jahr
Nyt oli helvetin hyvä!

Petri Suojanenvor 1 Jahr
Tuoreempaa peliä alle 🤝

Juha-Matti Rintala 🇫🇮 🇺🇦vor 1 Jahr
😆

Sami Koivuniemivor 1 Jahr
Tää o hyvä

Kukkisvor 1 Jahr
Oliko iltasanomissa jo mielensäpahoittajan kolumnia? Entä Hesari tai YLE?! Joku on varmasti tästä pahoittanut mielensä.
