Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Mikään ei saa olla kaupan este😁
45,296 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
8 Yorum

Jarmo Koo 🇫🇮🇪🇺🇺🇦1 yıl önce
😁 Kyllä tästä joku suuttuu takuulla!

Maahanmuuttokriittinen kansanliike, MaKriKaLi 𝕏1 yıl önce
🤣🤣🤣

Glückert Jan1 yıl önce
😁👍

Jere Nenonen1 yıl önce
Nyt oli helvetin hyvä!

Petri Suojanen1 yıl önce
Tuoreempaa peliä alle 🤝

Juha-Matti Rintala 🇫🇮 🇺🇦1 yıl önce
😆

Sami Koivuniemi1 yıl önce
Tää o hyvä

Kukkis1 yıl önce
Oliko iltasanomissa jo mielensäpahoittajan kolumnia? Entä Hesari tai YLE?! Joku on varmasti tästä pahoittanut mielensä.
