Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
M'importa una merda que em diguin que no es cert i que som uns nostàlgics, aquesta es la millor Barcelona i d'aqui no em baixo, obro paraigües
10 Yorum

la época de los Escolapios y "El Chino" hahahaha

Si no t'agrada l'actual Barcelona multicultural i multireincident, ets d'extrema dreta i feixista.

De carrer, Mil vegades millor que la merda de ciutat que ens han deixat els merdosos comunistes de Podem.

Absolutament d'acord

Penso que els 90/2000 van ser la millor època, fins mitjans, cap al 2005 començà a devallar i es rematà a partir de la crisis de Leman Brothers,on tot canvià a pitjor, molt pitjor, i ara estem en plena decadència, més dels que molts es pensen. Venen temps molt, molt complicats.

Tu el que enyores és la joventut, tranquil, ens ha passat a tots.

Doncs no, a mi m'agradava molt Barcelona, era l'enveja de mitja Europa

Indiscutible. No és nostàlgia,era Barcelona. Ara és una ciutat desdibuixada i hostil.

La meva germana va morir de sobredosi als 30 anys a la meravellosa Barcelona del 1994. 🤷🏻♂️ Em sap greu haver-te foradat el paraigües, encara que t’importi una merda.

Això que dius si m'importa, jo he nascut al Raval fa 44 anys, amics han anat per aquest camí, creus que ara, avui, no estem igual? Per cert, lamento el que va passar

