Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

M'importa una merda que em diguin que no es cert i que som uns nostàlgics, aquesta es la millor Barcelona i d'aqui no em baixo, obro paraigües

63,083 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

Carlos Martínez profil fotoğrafı
Carlos Martínez1 yıl önce

la época de los Escolapios y "El Chino" hahahaha

Substitució demogràfica 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 profil fotoğrafı
Substitució demogràfica 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿1 yıl önce

Si no t'agrada l'actual Barcelona multicultural i multireincident, ets d'extrema dreta i feixista.

Manel Malallet profil fotoğrafı
Manel Malallet1 yıl önce

De carrer, Mil vegades millor que la merda de ciutat que ens han deixat els merdosos comunistes de Podem.

Carlos Martínez profil fotoğrafı
Carlos Martínez1 yıl önce

Absolutament d'acord

Tommy Gil profil fotoğrafı
Tommy Gil1 yıl önce

Penso que els 90/2000 van ser la millor època, fins mitjans, cap al 2005 començà a devallar i es rematà a partir de la crisis de Leman Brothers,on tot canvià a pitjor, molt pitjor, i ara estem en plena decadència, més dels que molts es pensen. Venen temps molt, molt complicats.

David Sol profil fotoğrafı
David Sol1 yıl önce

Tu el que enyores és la joventut, tranquil, ens ha passat a tots.

Carlos Martínez profil fotoğrafı
Carlos Martínez1 yıl önce

Doncs no, a mi m'agradava molt Barcelona, era l'enveja de mitja Europa

🐦núria😻 profil fotoğrafı
🐦núria😻1 yıl önce

Indiscutible. No és nostàlgia,era Barcelona. Ara és una ciutat desdibuixada i hostil.

Recon Venido ⛱️⛱️⛱️⛱️🎗️🇺🇦 profil fotoğrafı
Recon Venido ⛱️⛱️⛱️⛱️🎗️🇺🇦1 yıl önce

La meva germana va morir de sobredosi als 30 anys a la meravellosa Barcelona del 1994. 🤷🏻‍♂️ Em sap greu haver-te foradat el paraigües, encara que t’importi una merda.

Carlos Martínez profil fotoğrafı
Carlos Martínez1 yıl önce

Això que dius si m'importa, jo he nascut al Raval fa 44 anys, amics han anat per aquest camí, creus que ara, avui, no estem igual? Per cert, lamento el que va passar

Benzer Videolar