Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Mis gibi bir yolculuk mümkün😊
1,445,797 просмотров • 2 лет назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

Umarım yakında senin de yolculuğun mümkün olacak !

Gerçekler hiç videodaki gibi değil sn başkan @tuncsoyer

@izmir_metro Kesinlikle mümkün

İzmir Otogarı Hali Ne olucak

Kocaman İzmir'de ürettiğin siyasete bak 🤣🤣

Şemikler izban durağında 2 aydan fazla bir süredir ne yürüyen merdivenler çalışıyor ne asansör . Yangın çıkmış ondan beridir arızalı deniyor. Millet çocuğunu yaşlısını valizini kucaklarında indirip çıkartıyor. 2 ayı geçti. Biraz utansanız sıkılsanız, bir Allahın kulu gelip baksa.

Bu insanlar nasıl giriyor belediyeye ben başaramadım da. Yeni alımlar olmuş izdeniz izenerji. Yıllardır başvuru yaptım. Teknikerim; 45 kg kız izdenizde takılıyor bize yer yok. Tanıdıklar mı sağolsun?

Ay onu boşverin de gidip heryeri yıkayasım geldi

Tramvay'ın camlarında filitre var..ve dışarıyı göremiyorsunuz..Sahil yolu gibi manzaralı bir ortamda yolculuk yaparken dışarıyı görememek niye..Üstelik filtre dışarıyı net göstermediği için gözü yorarak göz sağlığını bozuyor..Filitreler kaldırılmalı..

yalvarırım izbanı da temizleyin

