Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

Mitell tyckte inte om domarnivån ikväll.

95,660 views • 1 year ago •via X (Twitter)

11 Comments

Daniel Kristoffersson's profile picture
Daniel Kristoffersson1 year ago

Hela säsongen har det låtit likadant. Otroligt. Inte vore det konstigt om domarna ledsnade och det biter dom i röven istället.

Anton's profile picture
Anton1 year ago

Jag tycker det blir ett problem om man ska kasta skit på domarna även då dom gör en bra insats.

Assist's profile picture
Assist2 years ago

Need a personal assistant? ⏰ Message us! 💬

Lars Thorsell's profile picture
Lars Thorsell1 year ago

Så pinsam.

Anton's profile picture
Anton1 year ago

Ja, det var inte många utvisningar som var dåliga ikväll.

.bluebean's profile picture
.bluebean1 year ago

Måste faktiskt ge cred att dom ifrågasätter honom och slår ner det han säger, stå i intervju och försöka påverka domare till nästa match är så patetiskt

Alex's profile picture
Alex1 year ago

Efter. Varje. Förlust.

Anton's profile picture
Anton1 year ago

Gnället från Mitell biter nog inte på domarna längre.

HockeyEkonomen's profile picture
HockeyEkonomen1 year ago

6-2. Vi säger det igen så ni hinner tänka igenom matchen. 6-2. Är det verkligen domaren det hänger på här?

Peter Kandel's profile picture
Peter Kandel1 year ago

Tycker nästan synd om honom. Gissar att har tar Lodin i örat för att har blir så förnedrad

Anton's profile picture
Anton1 year ago

Jo det känns ju som desperation bara, synd att domarna ska få skit efter vad jag tycker är en bra insats.

Related Videos