Loading video...
Video Failed to Load
Mitell tyckte inte om domarnivån ikväll.
95,660 views • 1 year ago •via X (Twitter)
11 Comments

Hela säsongen har det låtit likadant. Otroligt. Inte vore det konstigt om domarna ledsnade och det biter dom i röven istället.

Jag tycker det blir ett problem om man ska kasta skit på domarna även då dom gör en bra insats.

Need a personal assistant? ⏰ Message us! 💬

Så pinsam.

Ja, det var inte många utvisningar som var dåliga ikväll.

Måste faktiskt ge cred att dom ifrågasätter honom och slår ner det han säger, stå i intervju och försöka påverka domare till nästa match är så patetiskt

Efter. Varje. Förlust.

Gnället från Mitell biter nog inte på domarna längre.

6-2. Vi säger det igen så ni hinner tänka igenom matchen. 6-2. Är det verkligen domaren det hänger på här?

Tycker nästan synd om honom. Gissar att har tar Lodin i örat för att har blir så förnedrad

Jo det känns ju som desperation bara, synd att domarna ska få skit efter vad jag tycker är en bra insats.

