Loading video...
Video Failed to Load
Monday mood 😎
1,645,942 views • 2 years ago •via X (Twitter)
10 Comments

Nadir Ç.2 years ago
Şampiyon olacaklar kutlama yapacaklar diye dj getirtmişler özel playlist yapmışlar boş statta bize çalıyorlar aşırı mistik bir deplasman tribünü yaşanıyor ahahahaha

FenerKolik2 years ago
Orada eğlenen taraftarımızı vallahi biz kıskandık... Şu eğlenceye bak ya.

Nadir Ç.2 years ago
Galatasaray stad müdürü.

Nadir Ç.2 years ago
Şinanay da yavrum șina şinanay Şinanay da şinanay hoppa şinanay 😎😅

Mask2 years ago
Mood

Fener Editör2 years ago
Sana da Günaydın admin 👉😄👈

Nadir Ç.2 years ago
İzlemeye doyamadım ☺️😎

Fenerbahçe'nin Savaşçı Ruhu2 years ago
SON ZAMANLARIN EN GÜZEL PAZARTESİSİ!

Nadir Ç.2 years ago
AİLE HER ŞEYDİR! FENERBAHÇE.

𝐇𝐞𝐫𝐫 𝐄𝐦𝐢𝐫𝐨𝐠𝐥𝐮2 years ago
Bayılıyorum sana anlasana🔵🟡😆


