正在加载视频...
视频加载失败
Monday mood 😎
10 条评论

Nadir Ç.2 年前
Şampiyon olacaklar kutlama yapacaklar diye dj getirtmişler özel playlist yapmışlar boş statta bize çalıyorlar aşırı mistik bir deplasman tribünü yaşanıyor ahahahaha

FenerKolik2 年前
Orada eğlenen taraftarımızı vallahi biz kıskandık... Şu eğlenceye bak ya.

Nadir Ç.2 年前
Galatasaray stad müdürü.

Nadir Ç.2 年前
Şinanay da yavrum șina şinanay Şinanay da şinanay hoppa şinanay 😎😅

Mask2 年前
Mood

Fener Editör2 年前
Sana da Günaydın admin 👉😄👈

Nadir Ç.2 年前
İzlemeye doyamadım ☺️😎

Fenerbahçe'nin Savaşçı Ruhu2 年前
SON ZAMANLARIN EN GÜZEL PAZARTESİSİ!

Nadir Ç.2 年前
AİLE HER ŞEYDİR! FENERBAHÇE.

𝐇𝐞𝐫𝐫 𝐄𝐦𝐢𝐫𝐨𝐠𝐥𝐮2 年前
Bayılıyorum sana anlasana🔵🟡😆


