正在加载视频...
视频加载失败
Morgen, Auswärtssieger! ☕️
10 条评论

Endlich wurde auswärts mal gewonnen. Hoffentlich dann nächstes Jahr wieder regelmäßiger. In diesem Sinne Nur der BVB 🖤🖤💛💛

🚨 New games alert! 🚨 The latest titles from Boldplay are just around the corner! 🎰 Dive in, grab your daily bits, and get ready to play. Big fun and rewards await! 💥 👉 Don’t miss out—start playing today! #BoldPlay #Kickr #NewGames #DailyBonus

💛🖤

Das war eher ein Heimspiel gut ist aber auch nicht schwer in Wolfsburg.

Show de praxe e bora seguir fazendo jus há essa torcida iningualavel 💪👏👏👏

I belive this win will motivate our new year and the away games. Winning in all is what matters. #Hejabvb

Moin 😁

#LetsBONK #LetsBONK #LetsBONK #LetsBONK #LetsBONK #LetsBONK #LetsBONK #LetsBONK #LetsBONK #LetsBONK #LetsBONK #LetsBONK #LetsBONK #LetsBONK #LetsBONK #LetsBONK #LetsBONK #LetsBONK #LetsBONK #LetsBONK #LetsBONK #LetsBONK #LetsBONK #LetsBONK #LetsBONK #LetsBONK #LetsBONK #LetsBONK

Gibt es das Video noch länger wo schlotti sein Trikot abgibt ? @BVB

Schlotti braucht ne Pause. Er hüpft auf einem Bein nur...
