Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Mosh pit dah ada dekat shell ke?

1,428,987 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

RAIN profil fotoğrafı
RAIN2 yıl önce

Owner Shell tu boleh saman budak-budak tak guna ni. Sebab buat kacau bilau di premis awam. PLKN patut diwujudkan semula. Budak-budak tak guna ni, denda dan bagi mereka buat perkhidmatan sosial. Malaysia banyak tempat kotor.

trafalgar law profil fotoğrafı
trafalgar law2 yıl önce

Ni gaduh kem. Tak silap aku pasal helmet swan.

keem profil fotoğrafı
keem2 yıl önce

@koffekanxer Hah yeke. Aku ingatkan ada gigs tadi

Sauffie profil fotoğrafı
Sauffie2 yıl önce

Kawan tak ada Twitter cakap, kalau berlaku pergaduhan tempat umum, elakkan buka helmet atau pegang barang tajam sambil menonton sebab polis boleh dakwa tuan puan dengan niat untuk bergaduh kalau dapat tangkap gambar atau video waima cuma menonton. Ini dia cakaplah, bohong dia, bohong saya. Kah.

Nothing. profil fotoğrafı
Nothing.2 yıl önce

kalau aku jd owner shell aku tutup lampu semua tu. gaduh lah kau dlm gelap dgn baju hitam tu

Lutfi.Azmi profil fotoğrafı
Lutfi.Azmi2 yıl önce

Dapat maklumat, gaduh sebab berebut kereta Ferrari limited edition dekat shell.

Amirul Izzat Ilias profil fotoğrafı
Amirul Izzat Ilias2 yıl önce

Budak baju biru "Ok, Let's Go !" Lepastu... "Team fall back" 😂😂😂

apis profil fotoğrafı
apis2 yıl önce

Kembalikan title “sampah masyarakat”

TeD 🇵🇸 profil fotoğrafı
TeD 🇵🇸2 yıl önce

Budak2 casual rupanya. Patut la baju hitam je semua pun hahaah. Mintak sticker c’mon caiman tak dapat lah tu

jni 🇵🇸 profil fotoğrafı
jni 🇵🇸2 yıl önce

siapa siapa please edit background sound jadi nampak macam lobby pubg

Benzer Videolar